Usein kysyttyä

Jos siulla tulee kysyttävää, eikä vastauksia löydy näistä vinkeistä, kysy meiltä!

Puhelinnumero on 050 381 0494.
Sähköposti verkko@virq.fi

Etsitkö kokotaulukkoa?

Jokaisen vaatteen kohdalta alasvetovalikosta KOKOTAULUKKO löydät sekä vaatteen, että vartalon mitat.

Tästä linkistä löydät kaikkien vaatteiden kokotaulukot.

Kokoni on loppu, tuleeko sitä lisää?

Teetämme vaatteita pienissä sarjoissa, jolloin pystymme säilyttämään mahdollisimman uniikin sielun mallistossamme ja asiakkaamme voivat pukeutua todella yksilöllisiin vaatteisiin.

Toisinaan teetämme uusia pieneriä oikein kysytyistä vaatteista – näistä sitten saattaa muodostua klassikkokuoseja ja vaatteita, jotka saavat pysyvämmän jalansijan mallistossa. Nappaa siis heti mieltäsi kutkuttava ihana Design Virkkukoukkunen -tuote omaksesi!

Mitä eroa on Kelpokoltulla ja Kiva -mekolla

Kiva -mekossa on hieman suurempi pääntie, kuin Kelpokoltussa. Kelpokoltun pääntie on O-mallinen ja Kiva -mekossa U-mallinen. Lisäksi Kiva -mekon hihat ja helma ovat hieman pidemmät.

Virkkukoukkusen Kelpokolttu trikoomekon mittataulukko jonka avulla on helppoa löytää oma koko
Virkkukoukkusen Kiva trikoomekon mittataulukko jonka avulla on helppoa löytää oma koko

En saa valittua kokoa verkkokaupasta, missä vika?

Jotta kaikki toimii verkkokaupassa niinkuin pitääkin, hyväksy evästeet sivulle mennessäsi. Evästeasetuksiasi voit muuttaa sivun vasemmassa alalaidassa olevan mustapohjeisen palleron kautta taikka täältä.

Jos koko on loppu, painikkeen päällä on punainen ruksi, eikä kokoa voi valita ja laittaa ostoskoriin. Mikäli koko löytyy, paina kokonappulasta JA paina sen jälkeen lisää ostoskoriin -painiketta.

Jos kaikki koot ovat myynnissä, mutta et saa lisättyä kokoa ostoskoriin, tarkista sekä evästeasetuksesi sekä selaimesi javascript -asetukset. Javascript on ohjelmointikieli, jonka avulla tehdään esim. just ne kokonappulat ja jos se on estetty, ei nappulat toimi.

Tästä linkistä löydät ohjeita javascriptin kanssa.

Sain sähköpostin, että ostoskorissa on vielä tuotteita, mitä se tarkoittaa?

Siulla on jääny ostokset kesken ja meijän verkkokauppa muistuttelee sinuu siitä 🙂

Jos teit jo tilauksen ja saat silti sähköpostiin, on siulla jäänyt joku aiempi selailusessio kesken ja oot lisäilly ostoskoriin tuotteita – verkkokauppa muistaa tän ja lähettää muistutuspostin.

Tehdystä tilauksesta siulle tulee tilausvahvistus – kurkkaa myös roskaposti, jos sitä ei näy!

Mitä tapahtuu pakettitarjouksen alennukselle, jos palautan osan tuotteista?

Jos ostit useita tuotteita pakettitarjouksena, esim. osta mekko ja saat toisen puoleen hintaan, ja päätät palauttaa toisen mekoista, menetät alennuksen suoman edun ja maksat pitämästäsi mekosta täyden hinnan.

Jos alekampanja on jo päättynyt, saako uuden oikean koon myös tarjoushintaan?

Saat, mikäli kokoa on vielä jäljellä. Jos joudut palauttamaan alennuksella ostamani väärän kokoisen tuotteen ja haluat oikean koon tilalle, saat sen tarjoushintaan, vaikka kampanja olisi päättynyt. Ota tälläisissa tapauksissa yhteyttä asiakaspalveluumme verkko@virq.fi, niin hoidetaan homma! 🙂

Huomioithan, että näin voidaan tehdä vain, kun tarvitset samasta tuotteesta eri koon. Jos siis haluatkin tilaamisen jälkeen vaihtaa tuotteen toiseen, pitää tehdä uusi tilaus ja maksaa verkkokaupassa sillä hetkellä voimassa oleva hinta.

Saanko pitää kaupanpäälliset, jos palautan tuotteet?

Jos tilaukseen kuuluu kylkiäisiä ja palautat tuotteet, myös ne kaupanpääliset palautetaan, koska kauppa peruuntui. Tai toki ne saa halutessaan lunastaa! Mikäli kaupanpäällisiä ei palauteta tuotteiden mukana, vähennetään niiden hinta alkuperäisen tilauksen summasta. 

Pakettisi mukana tulleet esitteet saat tietenkin pitää 🙂

Missä design Virkkukoukkusen tuotanto tehdään?

Jokaisen tuotteen kohdalla TUOTEINFO -alasvetovalikosta löydät tuotekohtaista tietoa. Pyrimme teettämään mahdollisimman paljon mahdollisimman lähellä ja pitämään kotimaisuusasteen korkealla. Esimerkiksi design Virkkukoukkusen vaatteet leikataan ja ommellaan Espoossa, Kuopiossa ja Tampereella. Meikki- ja toilettipussukat leikataan ja ommellaan Kuopiossa. Laukut on leikattu ja ommeltu Kiteellä. Laukkujen kankaat painetaan Suomessa, Aitoossa. Vaatteiden ihanat kankaat valmistetaan ja painetaan Liettuassa. Tiskirätit, keittiöpyyhkeet ja tyynyliinat painetaan ja ommellaan myös Aitossa. Kahvit on valmistettu Suomessa Tampereella ja teet tulevat Demmers Teehauselta Helsingistä.

Teettekö tilaustöitä?

Liikelahjat ja kuvitustyöt onnistuu, niist myö tykätää oikei paljo! Ota meihin yhteyttä myynti@virq.fi. Tilaustöinä ollaan tehty mm. kutsukortteja, tapahtumakarttoja, flaijereita, nettisivujen kuvituksia, talouspapereita, tapahtumailme- ja tuotesuunnittelua, yrityksille työpaitoja ym. ym. Yksittäiskappaleita emme siis tee tilaustöinä (esim. yksi tyynyliina tai yksi pyyhe), mutta yksityishenkilöillekin oikein mielellämme, mikäli kyse on isommasta määrästä.

Mistä hauskat lausahdukset tulee?

Tekstit on päähän pälähtäneitä sekä kavereiden ja tuttujen lausahduksia. Tiina kerää hauskoja keskusteluita muistikirjoihin ja niistä valitaan inspiroivia tekstejä tuotteisiin.

Lähetättekö tuotteita ulkomaille? Do you ship abroad?

Verkkokaupasta voi valita lähetyksen Euroopan maihin! Ulkomaille lähetettäessä toimitusmaksu on maakohtainen ja selviää ostoskorissa. Mikäli haluat tilata Euroopan ulkopuolelle, ota meihin yhteyttä sähköpostitse verkko@virq.fi.

We ship to Europe! Shipping costs depend on the country of delivery and you’ll see the exact price in the shopping cart page. If you want to order outside Europe, please contact us by e-mail verkko@virq.fi.

Voiko tilata lahjaksi?

Kyllä! Kun syötät omat tietosi tilatessa, vieressä on kysymys Toimitus eri osoitteeseen? Siihen kun laittaa ruksin, pääse syöttämään vastaanottajan tiedot ja myös sähköpositiosoitteen, jotta ilmoitus paketin saapumisesta menee suoraan hänelle. Mukaan ei laiteta mitään, missä olisi hintatietoja.

Voinko saada tilaukseni lahjapakettiin?

Voit! Olemme tehneet valmiita lahjaedotuksia, jotka saa paketoituna, tai voit ostaa lahjapaketoinnin mille tahansa tilaukselle 🙂 Tästä linkistä pääset katsomaan vaihtoehtoja.

Voiko tilata laskulla?

Kyllä! Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla ja laskulla. Kaikki eri vaihtoehdot tulee valittavaksi, kun olet verkkokaupan kassalla.

Onko Virkkukoukkusen myymälöitä muualla kuin Imatralla?

Ei, mutta Imatran kaupan lisäksi verkkokauppa on avoinna 24/7!